Efektywna reklama - dodatki marketingowe pomocą w kampanii

Reklama pozwala na finansową niezależność mediów od państwa. Jednym z koronnych celów reklamy jest stworzenie popytu lub zmodyfikowanie tendencji pokupu danego towaru czy usługi. Rozumiejąc, że przy wprowadzaniu do obrotu produktu, producent stara się poznać rynek dla każdego towaru, reklama jest metodą komunikacji, poprzez który informacja o produkcie jest przekazywana klientom (grupie docelowej). Reklama najczęściej stara się osiągnąć tak oznaczaną USP, inaczej unique selling proposition (ponadprzeciętna propozycja sprzedaży) i zakomunikowanie jej konsumentowi.

To może przybrać formę jedynej cechy produktu lub postrzeganej korzyści - a te możesz opisać na notesy reklamowe. W obliczu rosnącej konkurencji na rynku, że względu na rosnącą liczbę wymienników, co raz bardziej tworzy się budowanie marki w reklamie. Polega ona na komunikowaniu cech, które dają pewną osobowość bądź reputację fabrycznej marce. Oznacza to, że wartość danej marki odróżnia ją od konkurencji, a jej głównym zamiarem jest sprzedaż artykułów, aby osiągnąć znaczące dochody.