Poprzez wiele lat rynek mody męskiej i kobiecej w ogromnym stopniu sprowadzał się do rywalizowania największych marek. Reklama telewizyjna oraz prasowa dosyć prędko umocniła na własnej pozycji najogromniejszych kreatorów mody, efektywnie uniemożliwiając odniesienie większego pieniężnego sukcesu wszelkim małym kontrahentom. Najpoważniejszym wyzwaniem dla nowoczesnych korporacji globalnie szyjących własne ubrania lub dodatki do nic, wydaje się być Internet, w jakim zakupy robi coraz więcej osób. Ewidentnie moda kobieca czy męska w dalszym ciągu najlepiej wyprzedaje się w markowych sklepach http://www.dunka.eu, gdzie wolno nie wyłącznie liczyć na pomoc doświadczonego sprzedawcy, jednakowoż też istnieje możliwość przymierzenia dziesiątek różnych ubrań oraz rozmiarów. W Internecie wypada od razu zdecydować się na konkretny rozmiar, fason i kolor, co dla niektórych kontrahentów jest dużym wyzwaniem. Wciąż jednakże istnieje dużo krajów oraz miast, w jakich brakuje sieciowych oraz stylowych sklepów z odzieżą czy butami - w Internecie tudzież nie ma żadnych ograniczeń.